๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

بی تو زندگی زندون تاریک منه

چه زیباست به خاطر تو زیستن

و برای تو ماندن  

و به پای تو مردن

و به عشق تو سوختن

و چه تلخ و غم انگیز است

دور از تو بودن

برای تو گریستن

و به عشق زیبای تو نرسیدن

ای کاش می دانستی بدون تو

مرگ گواراترین زندگی است

   

نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن ...

ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...

کاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...

کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت می گذاشتم

و دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب است

میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارم...

کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقم...

میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود

 میدانم که نمیدانی بدون تو دیگربهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی جزانتظار آمدنت ...

انتـــــــــــــــــــــــــــــظار ...

شش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهیه . اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا بفهمی !

تو این کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هر کدومش دل شیر می خواد!

تنهایی ، چشم براه بودن ، غم ؛غصه ، نا امیدی ، شکنجه رو حی ،دلتنگی ، صبوری ، اشک بیصدا ؛

هق هق شبونه ؛ افسردگی ، پشیمونی، بی خبری و دلواپسی و .... !

 برای هر کدوم از این کلمات چند حرفی که خیلی راحت به زبون میاد

و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشه باید زجر و سختی هایی رو تحمل کرد

 تا معانی شون رو فهمید و درست درک شون کرد !!! 

خدای آسمون ها برس به داد دل عاشق ما جوون ها

 

سلام بزرگوارم، سلام عشق آسمونیم

خدا جونم دلـــــم گرفته! یاد همه چی دیونم می کنه... 

خدای من دلــــم گرفته، از همه، از همه کسایی که بهشون متوسل شدم و جوابی نگرفتم.

مگه ما یه بار بیشتر زندگی میکنیم؟! چرا با توجه به دلمون زندگیمونو نمیسازی؟!

ازم دلگیر نشو چون دلم گرفته، خدایا بغلــــم کن... 

خدایا یه بار دیگه نامه ی شب آرزوهامو بخون، من منتظر اجابتشون هستم 

خدای آسمون ها

خدای کهکشون ها

برس به داد دل عاشق ما جوون ها

بی تو به سر نمی شود

 

 بی همگان بسر شود بی تو به سر نمی شود
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود
جاه وجلال من تویی ملکت ومال من تویی
آب زلال من تویی    حال منی کجایی    بی تو به سر نمی شود
بی تو نه زندگی خوش است بی تو نه مردگی خوش است
سرزغم تو چون کند   سرزغم تو چون کند
بی تو به سر نمی شود  بی توبه سر نمی شود
خواب مرا ببسته ای نقش مرا بشسته ای
وز همه ام گسسته ای گرتو سری قدم شوم
ورتوکفی علم شوم بی تو به سر نمی شود

          

آری توهمونی همونی که ازخدا میخواستم

آخرش حرف خودم شد اومدی شدی نگارم

عطر موهای تو پیچید تو تموم روزگارم

تورواز خدا میخواستم توی تک تک دعاهام

اومدی گفتی می مونی تو تموم آرزوهام … 

کاش مُــــــــردگـــــــــان

قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد

چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !

تـــــــــــو کیستی

؟؟؟؟

که سفـــــر کردن از هوایت را نمیتوانم

حتی به بالهای خیــــــــال…..!

… 

آری توهمونی 

!!!!! 

همونی که ازخدا میخواستم 

تصاویر عاشقانه و دیدنی از نماد قلب | www.hannover.ir

تاابد دیوونتم دیوونه

دانلود کارت پستال عاشقانه با متن فارسی 

دوستت دارم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ در حسرت یافتنت تمام پی کوچه ها را زیر باران قدم بزنم  فراموشم نکن...
 روزی از عشق خودم را حلقه اویز می کنم واخرین ارزوی من این است در روی طناب نام تو را حک  کنند تا حداقل در مرگم فکر کنم همیشه در کنارت خواهم بود.
 اگه کسی واقعا دوست داشته باشه بیشتر از این که بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش پس  مواظب خودت باش 

منتظراومدنتم گلم

دل تنگ بهونه ی قشنگ من برای زندگی

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون دیوونه ی همیشگی
فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود اینو برات نوشت 

................................

حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالییه
جا نگاهت بدجوری توسحن چشمام خالیه
ابراهمه پیش منن اینجا هوا پراز غمه
از غصه هام هرچی بگم جون خودم بازم کمه
دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون
فریا زدم یاتوبیا یا منو پیشت برسون
فدای تو یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه
غم غریبی عزیزم زرد وشکستت نکنه
چادرشب لطیف تو از رو شبا پس نزنی
تنگ بلور آبتو یه وقت ناغافل نشکنی
اگه واست زحمتی نیست برسر عهدمون بمون
منم تو رو سپردمت دست خدای مهربون