๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

میدانم بهاری هست

... میدانم بهاری هست،

                   بهاری سبز و جاودانه

                                      و گلهای تشنه را،

                                                      سیراب خواهد کرد.

و پرندگان خوش الحان

                     بر سر شاخساران،

                                   سرود زندگی خواهند خواند.

امّا در این میان، من؛

              جای خالی تو را،

                           و قاب عکس گوشه ی دیوار را،

                                                              نظاره می کنم

که شاید روزی،

             به چهره ی زیبای تو آذین بسته شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد-ا دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 21:49

مجتبی عزیز
وقتی چهره تو
به سرود شادی زندگی آذین بسته شود
بدون
همه ی آرزوهایت هم
به چهره ی خود
زیبای آذین یسته اند !

احمد-ا جمعه 1 دی 1391 ساعت 18:33

پسر باز بی خبر رفتی که خبرساز شوی ها
پاییز بگذشت و غم و اندوهت به بزرگ زرد افتاد و . . .
زمستان فرا رسید و
من تورا به گرمای وجودت می طلبم که
یخ نزنم و
بهار را با تو بخندم آقا مجتبی

سلام مهربان
بسیار شرمسارم 12 روز
را فقط و فقط با اسب سیاه بودم
وبسیار ممنون از ...همه مهربانی هایت

احمد-ا شنبه 9 دی 1391 ساعت 13:08


مجتبی عزیز
تو
دیر بیای و زود
در زمین باشیو یا که آسمان
در کویر باشی یا در جنگل
در خشکی یا که در دریا
در تاریکی یا که روشنایی
...
...
...
ی احمد داری که عاشقانه دوستت دارد و زبان شیرین و آرزوهای قشنگ تو را با هیچ چیز عوض نمی کند
تو را با خود دارم
هر چند
حضورت در کنارم نباشد ولی رویا های دلتنگی ات همیشه مهمان تنهایی من است و مطمئن باش
خاموشی تو را ناشی از فراموشی ات نقاشی نخواهم کرد .

احمد عزیز وباز هم...شرمنده مهربانیت شدم
کاش در تنهایی ام که دور از دنیای مجازی ام با من بودی هرچند که تورا با خود دارم هرچند که کنارم نیستی
دوست داشتم به جای نقاشی ات صدای مهربانت همراهم بود
.
.
.
چه خوبه کمرنگی ام رو به دید فراموشی نمیخوانی بلکه چیزی چز گفته خودت صحیح نیست
بسیار وبسیارتر ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد