๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

احساس من

احساس من

باز بغض وتنهایی

بازسرد وتنها

کسی که تموم خوشبختیتو با وجود اون می بینی

کسی که تموم رویات با وجود اون به حقیقت می پیونده

کسی که جز او در دلت کسی جایگاهی ندارد

چه سخت است که حتی لحظه ای او یادت نکند

ویا کسی که تموم خوشبختی شو با وجود تو می بینه

کسی که تموم رویاش با وجودتو به حقیقت می پیونده

کسی که جزتو  در دلش  کسی جایگاهی ندارد

چه سخت است که تو حتی لحظه ای را با یادش سپری نمی کنی

لحظه ی شیرینی که به او دل بستم از او پرسیدم من.

تو منی یا من تو؟

واو گفت هردو.

من به او پیوستم گفتم شاید ای کاش پناهم باشی

همه جا وهمه وقت دست تو در دستم. تکیه گاهم باشی

و او گفت هستم.تانفس هست کنارت هستم.

چه سخته

چقدر سخته وبغض گلوتو میگیره

وقتی هر دویمان تموم خوشبختی مان را در وجود یکدیگر می دانیم

وقتی رویاهای درسر با وجود هم به حقیقت می پیونده

وقتی جز من کسی در دل او جایگاهی ندارد

وقتی جز او کسی تا ابد در دلم جایگاهی نخواهد داشت

ولی به رسم آیین سهم من از او فقط یک دل تنگ

واینست رنج

ولی دلم زنده است با عشق او وخواهد ماند برای او

سوگند یاد می کنم هرگز جایگاهش را در دلم کسی نگیرد

وتا ابد عشقش در دلم زنده خواهد ماند

   sms-jok.royablog.com شعرو متن عاشقانه


واینگونه احمد مهربان آورده است

در دل نوشته های عاشقانه ات
عشق واقعی و
عشق حقیقی را
ادغام میکنی !
میدانی بعد برای خود "خودت "
سخت و دشوار خواهد شد که . . . 

ومن در پاسخ:

سخت ودشوار است
وقتی
شکسته شوی
ایمان دارم
شکسته نمی شوم

واحمد گفت:

شکستن متعلق به انسانها نیست
آنهمه که شکست نامش گرفته اند  تجربه برای پیروزی میباشد.

.

.

آری اینگونه است که هرگز شکسته نخواهم شد وتا دنیا دنیاست عشق در دلم پابرجاست




نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 11:55

مجتبی جون
عزیز من
وقتی تو اینهمه برایش هستی ، او رها شده است
وقتی او اینهمه برای دیگری باشد ، تو آزادی
و این بعنی محبت ، دوستی ، مهرورزی ، . . . تو برای او !
که از تو که عاشقانه زیستن را پذیرفته ای جز این انتظار نیست

مرا شرمنده میکنی و
مرا مهربان !!!
که همه و همه ی مهربانی در وجود توست که من ابزاری شدم برای بروز آنان

مواظب باش داری به خود "خودت " می رسی !
یه عشق ! ، به خود عشق نه به رویاهایش
آنگاه تو
قدم به جای پای منصور حـــــــــــلاج و . . .

احمد مهربان
شرمنده دشمنت باد!!!
وتوحقیقتی برای آن همه مهربانی که درتوست
.
.
.

.
.
آنگاه قدم به جای پای احمد استوار
و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد