๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

عاشقی جرم قشنگی ست به انکار مکوش

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم

                                         چند روزیست که هر دم به تو می اندیشم

به تو آری به تو یعنی به همان منظر دور

                                         به همان سبز صمیمی به همان باغ بلور

به همان سایه همان وهم همان تصویری

                                        که سراغش ز غزلهای خودم می گیری

به همان زل زدن از فاصله ی دور به هم

                                        یعنی ان شیوه ی فهماندن منظور به هم

به تبسم به تکلم به دل آرایی تو

                                        به خموشی به تماشا به شکیبایی تو

به نفس های تو در سایه سنگین سکوت

                                       به سخن های تو با لحجه شیرین سکوت

شبحی چند شب است آفت جانم شده است

                                      اول نام کسی ورد زبانم شده است

در من انگار کسی در پی انکار من است

                                     یک نفر مثل خودم عاشق دیدار من است

یک نفر ساده چنان ساده که از سادگیش

                                     می شود یک شبه پی برد به دلدادگیش

آه ای خواب گران سنگ سبک بار شده

                                      بر سر روح من افتاده وآوار شده

در من انگار کسی در پی انکار من است

                                      یک نفر مثل خودم تشنه ی دیدار من است

یک نفر سبزه چنان سبز که از سرسبزیش

                                      می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویش

رعشه ای چند شب است آفت جانم شده است

                                       اول نام کسی ورد زبانم شده است

ای بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست

                                       راستی این شبح هر شبه تصویر تو نیست ؟

اگر این حادثه ی هر شبه تصویرتو نیست

                                        پس چرا رنگ تووآینه اینقدر یکیست؟

حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش

                                        عاشقی جرم قشنگی ست به انکار مکوش

آری آن سایه که هر شب آفت جانم شده بود

                                         آن الفبا که همه ورد زبانم شده بود

اینک از پشت دل آینه پیدا شده است

                                         وتماشاگه این خیل تماشا شده است

آن الفبای دبستانی دلخواه تویی

                                        مشق من آن شبح شاد شبانگاه تویی
نظرات 4 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 18:03 http://www.site01.1com.ir

5650320314آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.1com.ir

احمد-ا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 23:17

سلام مجتبی عزیز
پس از مدتها خواندن نانوشته هایت !
اینک نوشته ات را به
جان و دل خوندیم و
لذت بردیم و
تکرار کردیم که :
عاشقی جرم قشنگی ست به انکار مکوش
دوستت دارم مجتبی تو داری
کم کمک . . .

سلام مهربان
قدم رنجه فرمودین
چه خوب است که با جان ودل خواندی...
ودوباره تکرار:
عاشقی جرم قشنگی ست به انکار مکوش
وهمچنین...!

احمد-ا دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 14:40

هوات دارم مجتبی

مرسی مهربان
عزیزگرامی

ملینا چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 21:56 http://www.eshghentezar.com/

سلام.زیبا بود....

موفق باشین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد