๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

باران بهترین سر پناه من

آن لحظه که دلتنگ یارم می شوم

خود به خود هوس باران را می کنم

آن لحظه که اشک از چشمانم سرازیر می شود

هوس یک کوچه تنها را می کنم

آن لحظه است که دلم می خواهد

تنهایی در زیر باران بدون هیچ چتر و سر پناهی قدم بزنم

قدم بزنم تا خیس خیس شوم ،

 خیس تر از قطره های باران…. خیس تر از آسمان و درختان

آن لحظه که خیس خیس می شوم ، دلم می خواهد باز زیر باران بمانم ،

دلم نمی خواهد باران قطع شود.

دلم می خواهد همچو آسمان که بغضش را خالی می کند ،

 خالی شوم ...

از دلتنگی ها ، از این شب پر از تنهایی

تنها صدای قطره های باران را می شنوم ،

 اشک می ریزم ،

 و آرزوی یارم را می کنم

دلم می خواهد آسمان با اشکهایش سیل به پا کند

لحظه ای که آرام آرام می شوم

و دیگر تنهایی را احساس نمی کنم ،

 چون باران در کنارم است.

باران مرا آرام می کند ، 

 مرا از غصه ها و دلتنگی ها رها می کند و به آرزوهایم نزدیک می کند

آن دم که باران می بارید ، بغض غریبی گلویم را گرفته بود ،

دلم می خواست همچو آسمان که صدای رعدش

 پنجره های خاموش را می لرزاند فریاد بزنم ،

فریاد بزنم تا یارم هر جای دنیاست صدای مرا بشنود

صدای کسی که خسته و دلشکسته

با چشمان خیس و دلی عاشق در زیر باران قدم می زند ،

تنهایی در کوچه های سرد و خالی…

کجایی ای یار من ؟

کجایی که جایت در کنارم خالی است.

در این شب بارانی تو را می خواهم ،

به خدا جایت خالی خالی است.

 کاش صدایت همچو صدای قطره های باران در گوشم زمزمه می شد

تو بودی شبی عاشقانه با هم داشتیم

تو که نیستی منی که همان مرد تنها می باشم

قصه ای غمگین را در این شب بارانی خواهم داشت.

قصه مرد تنها در یک  شب بارانی ،

شبی که احساس می کنم بیشتر از همیشه عاشقم.

آری

 آن شب آموختم که

 باران بهترین سر پناه من برای رفع دلتنگی هایم است

نظرات 10 + ارسال نظر
احمد - ا شنبه 23 دی 1391 ساعت 10:21

آفرین مجتبی
این دلتنگی های تو را
جز باران یاری نیست
هرکه مدعی بود و هست ، دروغی بیش نیست
تو را در تنهایی جز عشق یاری نیست
عشق هم فقط عشق است و او را جز او یاری نیست
آمد بسویت عشقی که جنسش حوس بود
برفت با دو پا تا . . .

بدان که خداوند عشق انسان را
به آب های عمیق برد
نه بخاطر غرق شدن شاید هم به تطهیر برد
تو هر لحظه ده بار متولد میشوی
خدا را شکر که در حال احتضار نهی
دوستت داریم مجتبی ما باران توئیم
خیست می کنیم که به سرما به آغوشمون بیایی






smjm شنبه 23 دی 1391 ساعت 15:47 http://bixines.blogsky.com

salam
az vebet lezat bordam
vaghean asheghoonast
movafagh bashi!!

admin شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 11:58 http://20musicdl.tk

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
اگه موافق با تبادل لینک هستی منو با اسم "بیست موزیک دانلود" لینک کن
سایت ما هر روز با اهنگ های جدید و دانلود با لینک مستقیم در خدمت شما دوستان میباشد
www.20musicdl.tk

احمد-ا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 07:22

سلام
نیستی پسر !
اینجا آشیانه
بی تو و نوشته هایت
بی صفا مانده است
مارا بی تو مگذار
که
شادی زما می پرد
تو زنده کلامیو ، زیبا سخن
عشق بازی بی تو بی صفا بود
ساختن خانه تو را سخت در گیر نموده است
خانه برای دل بساز که
دل بی تو مانده است

سلام مهربان
آه از این گرفتاری
مجالم نمیده
برمیگردم به زودی البته با...!!!؟

Baran جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 21:14

یه نفــ ــر جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 21:25 http://www.yenafar7.blogfa.com

مرسی دوست عزیز

تنها جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:13 http://www.hasti2052.blogfa.com

او هم آدم است..



اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت غصه نخور،



اگر رفت گریه نکن..



یک روز چشمان یک نفر عاشقش می کند


آن روز معنی کم محلی را می فهمد..


یک روز معنی شکستن را درک می کند...!



آن روز می فهمد "آه هایی "که کشیدی از ته قلبت بوده..!



می فهمد کشتن احساس یک آدم تاوان سنگینی دارد...!

تنها جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 22:14 http://www.hasti2052.blogfa.com

سلام وب جالب داری اگه موافق بودی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده.

تنها یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 14:40 http://www.hasti2052.blogfa.com

سلام مرسی که سرزدی شما هم با افتخار لینک شدین.

mer30:)

تنها دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 14:56 http://www.hasti2052.blogfa.com

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه



خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی و بازم بهونه هامو می گیرم

میگم وای چقد سرده میام دستاتو می گیرم

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی می میرم

از این جا تا دم در هم بری دلشوره می گیرم

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم

محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

می دونم که یه وقتایی دلت می گیره از کارم

روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوستت دارم

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگیا داری

تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خودآزاری

کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا

مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا

قشنگه ردپای عشق بیا بی چتر زیر برف

اگه حال منو داری می فهمی یعنی چی این حرف

mer30.like.‎ولی باصدای معین چیز دیگس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد