๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

دوستت دارم

دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری 


دوستت دارم چون تو نیز مرا دوست می داری 


دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق 


دوستت دارم چون تو را میخواهم و تو نیز مرا میخواهی 


دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق
 

دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می کنی
 

دوستت دارم همچون باران 


دوستت دارم چون چشمانت این حقیقت قلبم را باور دارد
 

دوستت دارم ، چون تو امید زندگی منی ، و لیاقت این دوست داشتن را داری
 

دوستت دارم ، چون با باوری عمیق در قلب من نشستی و مرا هدف و امید زندگی خود قرار دادی 


دوستت دارم چون که یاری ام میکنی تا از این سیلاب زندگی به راحتی عبور کنم و خودم را در دشت آرزوهایم همراه با تو ببینم 


دوستت دارم ، چون با اطمینان و اعتماد کلید قلب پر از عشقت را به من دادی  

وعاشقت می مانم تا لحظه مرگم عزیزم