๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

خدای آسمون ها برس به داد دل عاشق ما جوون ها

 

سلام بزرگوارم، سلام عشق آسمونیم

خدا جونم دلـــــم گرفته! یاد همه چی دیونم می کنه... 

خدای من دلــــم گرفته، از همه، از همه کسایی که بهشون متوسل شدم و جوابی نگرفتم.

مگه ما یه بار بیشتر زندگی میکنیم؟! چرا با توجه به دلمون زندگیمونو نمیسازی؟!

ازم دلگیر نشو چون دلم گرفته، خدایا بغلــــم کن... 

خدایا یه بار دیگه نامه ی شب آرزوهامو بخون، من منتظر اجابتشون هستم 

خدای آسمون ها

خدای کهکشون ها

برس به داد دل عاشق ما جوون ها

نظرات 5 + ارسال نظر
یه بنده خدا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:30

دوست عزیز سلام میخوام بگم خداازاون چیزی که فکرشومیکنیم بهمون نزدیکتره ولی همیشه آخرهمه چیز خدارو یادمیکنیم،
انشاالله هرچه زودتربخواستت برسی

م قربانی دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:44 http://morvarideasemani.mihanblog.com

خدااااااا
مرسی از دعوتت زیبا بود

ممنونم که بهم سرزدین،برام دعاکن دوست عزیز واسه همه عاشقادعاکن که غریب روزگارن هفتا آسمونه امایه ستاره هم ندارن

یه بنده خدا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 21:54

یادم رفت بگم مثل اینکه سخت گرفتاری،
ولی اول وآخرش خداست که به داد دلت میرسه دراین هیچ شکی نیست.

سودابه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 03:00 http://ghamkade-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز امیدوارمکه خدا همه خواسته هاتو اجابت کنه و اگه این طور نشد بدون که قسمتت بوده و یا خداوند این جوری صلاح دیده به هر حال شاد باشی و بدون غم و غصه

Mary پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 12:46 http://www.mary66.blogsky.com

سلام دوست گلم

(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃)
/█\ ♥/█\     *   بدوبیا★     ★  ♡  *
   ★           ☆اپم 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★اپم   *   ☆  ★

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد