๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

آری توهمونی همونی که ازخدا میخواستم

آخرش حرف خودم شد اومدی شدی نگارم

عطر موهای تو پیچید تو تموم روزگارم

تورواز خدا میخواستم توی تک تک دعاهام

اومدی گفتی می مونی تو تموم آرزوهام … 

کاش مُــــــــردگـــــــــان

قبل از آنکه بــــــمیـــــــــرنـــــ ـــــد

چشم های تـــــــــــو را می دیـــــدنــــــــد !

تـــــــــــو کیستی

؟؟؟؟

که سفـــــر کردن از هوایت را نمیتوانم

حتی به بالهای خیــــــــال…..!

… 

آری توهمونی 

!!!!! 

همونی که ازخدا میخواستم 

تصاویر عاشقانه و دیدنی از نماد قلب | www.hannover.ir

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود سعیدی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 15:32

کاش میشد غربت دل را شکست
شیشه عمر شقایق را شکست
کاش میشد در سکوت مرگبار زندگی
این طلسم بی وفایی را شکست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 16:44

سلام مجتبی جونم

توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....
ولی...افسوس...این رویاست....
تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم....
تو با من مهربان بودی...
واین رویا چه زیبا بود....
دوست دارم گل نازم

م قربانی پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 19:24

سلام
مرسی که بهم سر میزنی
راستی زیبا بود

هما پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 19:30 http://homahmadi.persianblog.ir

ممنون که خبرم کردین
شعر زیبایی بود

توییتی جمعه 15 مهر 1390 ساعت 20:10 http://toeti.blogfa.com

سلام

لینک شدی اگه دوس داشتی منو دلنوشته ها لینک کن

بازم به من سر بزن

م قربانی چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 15:22 http://morvarideasemani.mihanblog.com

آری توهمونی همونی که ازخدا میخواستم
واقعا زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد