๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

دوستت دارم

غم را در سکوت و سکوت را در شب
و شب را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من عشق را در امید و امید را در تو
و تو را در دل و دل را به هنگام تپیدن به خاطره تو دوست دارم

ای کاش نقاش چیره دستی بودم
تا لحظات با تو بودن را در تابلویی می کشیدم
و به هنگام دلتنگی به آن می نگریستم

ای کاش شاعر بودم تا لحظات خوب با تو بودن را در شعری می گنجاندم
و به هنگام دلتنگی آن را می خواندم

ولی حال که هیچ یک از اینها نیستم فقط میتوانم بگویم

دوستت دارم   

 

زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه تو بود
زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی تو بود
زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود
زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار تو بود
زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود
زیباترین هدیه عمرم محبت تو بود
زیباترین تنهاییم اشک برای تو بود
وزیباترین اعترافم عشق و دوست داشتن تو بود  

 

 

دوستت دارم چون تک ستاره زندگی منی

دوستت دارم چون تک مصراع شعر منی

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهود یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 11:35 http://farhood72.blogsky.com

سلام دوست من....
بجز مطلب رمز دار، بقیه ی مطالب وبلاگتو خوندم
قالبت هم قشنگه....
من جدیدا یه وبلاگ ساختم...
می خواستم منو توی وبلاگ نویسی و ارتقای وبلاگم راهنمایی کنید...

.......... یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 11:38

بهترینم در دنیای کوچک اندیشه هایم کلامی را که شایسته ی توست نمی یابم جز آنکه بگویم در قلب کوچکم به اندازه وسعت آسمان جای داری.

soodabeh یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 23:05 http://ghamkade-eshgh.blogfa.com

زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم . . .

عیدتان مبارک

فرهود دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 02:02 http://farhood72.blogsky.com

سلام... ممنون از راهنماییتون.... فقط موندم واسه وبلاگم چه اسمی بذارم.. آخه این وبلاگ هرجور پستی توشه... میشه ازتون درخواست کنم یه عنوان خوب واسم انتخاب کنین(شرمندتون میشم)

نفس چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 12:13

من از شوق تو لبریزم گل من
کجایی بی تو پاییزم گل من
ز پا افتاده ام باز آ که شاید
به دیدار تو برخیزم گل من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد