๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

دلم برات تنگ شده

 

دلم برات تنگ شده... 

اما من...من میتونم این دوری رو تحمل کنم...  

به فاصله ها فکر نمیکنم ......  

میدونی چرا؟؟  

آخه... جای نگاهت رو نگاهم مونده..... 

هنوز عطر دستات رو از دستام میتونم استشمام کنم.... 

رد احساست روی دلم جا مونده ...  

میتونم تپشهای قلبت رو بشمارم........... 

چشمای بیقرارت هنوزم دارن باهام حرف میزنن....... 

حالا چطور بگم تنهام؟؟ 

آره! خودت میدونی....میدونی که همیشه با منی.... 

میدونی که تو،توی لحظه لحظه های من جاری هستی.... 

آخه...تو ، توی قلب منی... 

آره! تو قلب من.... 

برای همینه که همیشه با منی... 

برای همینه که حتی یه لحظه هم ازم دور نیستی... 

برای همینه که میتونم دوریت رو تحمل کنم... 

آخه هر وقت دلم برات تنگ میشه... 

هر وقت حس میکنم دیگه طاقت ندارم....دیگه نمیتونم تحمل کنم... 

دستامو میذارم رو صورتم و یه نفس عمیق میکشم.... 

دستامو که بو میکنم مست میشم...مست از عطر ت 

صدای مهربونت رو میشنوم ...و آخر همهء اینها...به یه چیزمیرسم..... 

به عشق و به تو..... 

آره...به تو.... 

اونوقت دلتنگیم بر طرف میشه... 

اونوقت تو رو نزدیکتر از همیشه حس میکنم.... 

اونوقت دیگه تنها نیستم 

باتمام وجودم دوست دارم   

Z

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 16:11 http://www.site01.mee.ir

65106198441849بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.mee.ir

دلباخته دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 23:23

سلام دوست عزیز بسیار زیباست وبلاگت موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد