๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

دل تنگ بهونه ی قشنگ من برای زندگی

سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون دیوونه ی همیشگی
فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود اینو برات نوشت 

................................

حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالییه
جا نگاهت بدجوری توسحن چشمام خالیه
ابراهمه پیش منن اینجا هوا پراز غمه
از غصه هام هرچی بگم جون خودم بازم کمه
دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون
فریا زدم یاتوبیا یا منو پیشت برسون
فدای تو یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه
غم غریبی عزیزم زرد وشکستت نکنه
چادرشب لطیف تو از رو شبا پس نزنی
تنگ بلور آبتو یه وقت ناغافل نشکنی
اگه واست زحمتی نیست برسر عهدمون بمون
منم تو رو سپردمت دست خدای مهربون 

 

 

   

 

نظرات 3 + ارسال نظر

دو دستگاه متفاوت
1.دستگاه رفع رفع عرق بدن و بوی عرق بدن
درمان و رفع دائم عرق کف دست ،پا و زیر
بغل و نیز درمان دائم بوی بد عرق بدن(مانع تجمع باکتری هایی که موجب بوی بد عرق بدن می شوند می گردد) دستگاه یونتوفورز دارای مدل های خانگی و مطبی
تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری یا پستی :02188912301-02188912302 - و 09196218617
www.iontophoresis.ir

2.دستگاه رفع لک ،چین و چروک و صاف کننده صورت رفع کننده دائمی چین و چروک،اسکار لک و مک و انواع لک صورت...
***
همچنین دوستانی که مایل به بازاریابی این محصولات برای شرکت تولید کننده می باشند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های فوق مربوط به شرکت طب کالای نوژان در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند
گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها توسط شرکت طب کالای نوژان تضمین شده است.جهت دیدن این دستگاه و سایر دستگاه ها لطفا لینک این کامنت را کلیک فرمایید.

م قربانی سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 20:41 http://morvarideasemani.mihanblog.com

سلام
همون طور که خواسته بودید لینک شدید شما هم منو با اسم
اگر تنها ترین تنها شوم...
لینک کنید و خبرم بدید
موفق باشید

مهتا کریمی پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 12:17 http://arsen.persianblog.ir

اپممممممم
بیا نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد