๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

من یه حسودم

هنگام بارش باران سرت را روبه اسمان نگیر
من به بوسه باران روی صورتت هم حسودی میکنم
نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 16:33

جناب حسود
آن جا
بارون را بر قرمزت می بارانی و
اینجا
باورن را بر سبزه ی تو
سبز و قرمز تو را مجتبی دوست میداریم تا . . .

شکیبایی و مهربانی ات را احمد دوست میدارم..
با آمدنت نور تازه ای به محفلم بخشیدی
الهی همیشه باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد