๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

بمیرم الهی

الهی بمیرم اگه باز ببینم غمی توی چشمات

الهی که با شه برای دل من تمومی دردات

الهی بمیرم واسه اون نگاهت که اینقدر نجیبه

الهی بمیرم واسه عکس چشمات که خیلی غریبه

بمیرم الهی واسه تو واسه تو تو گریه میکردی

توکه لحظه لحظه تموم غمها رو بامن سر می کردی

دیگه گریه بس کن بزار واسه ی من تموم غمها تو

بزار من بمیرم که طاقت ندارم ببینم چشاتو


بمیرم الهی واسه تو واسه تو عشق قشنگم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 23:20 http://zangeakhar90.blogfa.com

خالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفرید. پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن...
ممنون از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد