๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

تولدگل قشنگم مبارک

 

۸/۶/بنظر من روز مبارکیه البته واسه من 

روز تولدت شدونیستم اما کنارتو 

کاشکی میشد که جونمو هدیه بدم برات

درسته نمیتونیم این روزرو پیش هم باشیم 

بیا بهش تورویامون رنگ حقیقت بپاشیم 

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم 

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم 

 من باشمو تو باشی وفرشته های آسمون 

چراغونی جشنمون ستاره های کهکشون 

بجای شمع میخوام برات غمهاتو آتیش بزنم 

هر چی غم وغصه داری یکشبه آتیش بزنم

تو غمهاتو فوت بکنی منم ستاره بیارم

اشک چشماتو پاک کنم نور ستاره بکارم 

کهکشونو ستاره هاش دریا وموج وماهیاش بیابونا وبرکه ها بارمن وقطره قطره هاش با هفت تا آسمون پر از گلهای یاس ومیخک بال فرشته ها وعشق واشتیاق وپولک عاشقتو یه قلب بی قرار وکوچک فقط میخوان بهت بگن اونهم 1369 بار بگن عمر من تولدت مبارک 

نظرات 2 + ارسال نظر
soodabeh جمعه 6 آبان 1390 ساعت 00:31 http://ghamkade-eshgh.blogfa.com

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدش مبارک

ممنونم

سمیه جمعه 6 آبان 1390 ساعت 10:33

تولد تولد تولدت مبارک
وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن

ممنونم
کاش آدرستونو میذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد