๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

تقدیم به آن نگاهی که تمام هستی ودلم فدای اوست...

دعا می کنم که هیچ گاه چشمان تو،چشمان زیبایت را در انحصار قطره های اشک نبینم

وتو برایم دعا کن ابر چشمانم همیشه برای تو ببارد..

دعا می کنم لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم..

وتو برایم دعا کن که هرگز بی تو نخندم...

دعا می کنم که دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریا وبوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد...

وتو برایم دعا کن که دست هایم را در دستی به جز دستان تو گره ندهم...  

   

 

خدایا دلم از زمینت گرفته

خدایا دلم از نامهربونی ها گرفته

خدایا بذار بیام پیشت نفسم دیگه نمیاد  

توی این زمین خدایا طاقت ندارم ! 

بی مهری ادما داره خوردم می کنه!

کمکم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
@@@@ پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 16:58

عشق قانون نمی شناسد،دوست داشتن اوج احترام به مجموعه ای ازقوانین عاطفی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد