๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

یه نفریه جایی تمام رویاش لبخند تو بود

یک نفر ..... 

 یک جایی..... 

 تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی که به تو فکر می‌کنه احساس می‌کنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر ..... یک جایی..... در حال فکر کردن به توست  

خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروی. 

 دو تا دست داد تا نگه داری. 

 دو گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن داد  

ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟ 

 چون قلب دوم تو رو به کس دیگری داد تا تو آن را پیدا کنی  

فقط میگم ازصمیم قلبم دوست دارم گلم 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدسعیدشیخ / صیام عشق چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 14:59

سلام-فکر میکنم بدجوری گرفتاری؟!
راستش ما هم این دوران رو تجربه داشتیم
این هم یکی از نشونه هاش؛تقدیم به عاشق پیشه ها:
من آن خرابــه ی عشقــم که در خراب آبــاد
خراب دلــی بنــا و ز غربــت خرابـــم کـــرد
بیـــا و مرهمتـــی کن ز بهــر ایــن دل تنگ
که بیش از این دل خراب مرا خراب نتوان کرد
ارادتمند: محمدسعیدشیخ/صیام عشق

بله آقامحمد ولی من عاشق این گرفتاریم

ایمان سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 18:51 http://http:/www.imanbito.blogfa.com

سلام خیلی زیبا بود نوشته ها به منم یه سری بزن مرسی دوست داشتی منم بزار تو لینگ خودت

رها پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 17:29 http://www.tofagatto.persianblog.ir

سلام.پوزش بابت این چند و قت که نبودم.
آپم خوشحال میشم بیای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد