๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید
๑۩۞۩๑  جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ  ๑۩۞۩๑

๑۩۞۩๑ جــــــــــــایی برایـــــــ بودنـــــــــــــ ๑۩۞۩๑

ازعاقلان حساب دلم راجداکنید حرف وحدیث کهنه خودرارهاکنید چیزی زشب نمانده به خلوت که می روید قدری دل شکسته مارادعاکنید

عشق اولی وآخرینست

 

بیا با من دلم تنها ترین است/ 

 نگاهت در دلم شور آفرین است/ 

 مرا مستی دهد جام لبانت/  

شراب بوسه ات گیرا ترین است/ 

 ز یک دیدار پی بردی به حالم/ عجب درمن نگاهت نکته بین است/ 

 سخن از عشق ومستی گوی با من/ 

 سخن هایت برایم دلنشین است/  

مرا در شعله ی عشقت بسوزان/ 

 که رسم دوستداریها همین است/  

نشان عشق را در چشم تو خواندم/ 

 دلم چون کویی آیینه بین است/ 

 به من لطف گل مهتاب دادی/  

تنت با عطر گلها همنشین است/ 

 دوست را هم تو باش آغاز وپایان/ 

 که عشق اولی وآخرینست 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد